به گزارش مشرق، ریو 2016 با مدل 2012 آن از نظر ظاهری تفاوت بسیار ناچیزی دارد. تغییرات بسیار اندک در سپر جلو و الگوی مشبک جلوپنجره و تغییر شکل چراغ مه شکن، تنها تغییرات قابل ذکر میباشند. دو رنگ جدید برای بدنه با نامهای آبی شهری و زرد دیجیتال هم به مجموعه رنگهای قابل انتخاب بدنه خودرو افزوده شدهاند.
در داخل کابین، کیا مقدار فوم با چگالی بالا در ستونهای A و B را افزوده است. پنل حاشیه سیستم صوتی نیز به رنگ مشکی پیانویی انتخاب شده است. برای پوشش داخلی از رنگ خاکستری، مشکی و خاکی استفاده شده است.
چرخهای آلیاژی 17 اینچی، ترمزهای دیسکی خنک شونده جلو با قطر 11 اینچ و سیستم تعلیق اسپرت شده همراه با روکش چرمی فرمان، دوربین دید عقب و دوربین پشتیبان گیری، سیستم ناوبری بهروز شده با گرافیک بهتر و رابط کاربری جدید، روکش چرمی برای صندلیها و گرمکن صندلیهای جلو، استارت دکمه ای و سقف شیشه ای، در مدل تاپ و ممتاز ریو یافت میشوند.
تغییری در زیر کاپوت این خودرو اتفاق نیفتاده است. موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری بنزینی با تنفس طبیعی قادر است 134 اسب بخار نیرو در دور موتور 6300 و 167 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4850 تولید کند که از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میگردد. برای مدل سدان ریو، گیربکس شش سرعته دستی نیز درنظر گرفته شده است.
منبع: پدال
در داخل کابین، کیا مقدار فوم با چگالی بالا در ستونهای A و B را افزوده است. پنل حاشیه سیستم صوتی نیز به رنگ مشکی پیانویی انتخاب شده است. برای پوشش داخلی از رنگ خاکستری، مشکی و خاکی استفاده شده است.
چرخهای آلیاژی 17 اینچی، ترمزهای دیسکی خنک شونده جلو با قطر 11 اینچ و سیستم تعلیق اسپرت شده همراه با روکش چرمی فرمان، دوربین دید عقب و دوربین پشتیبان گیری، سیستم ناوبری بهروز شده با گرافیک بهتر و رابط کاربری جدید، روکش چرمی برای صندلیها و گرمکن صندلیهای جلو، استارت دکمه ای و سقف شیشه ای، در مدل تاپ و ممتاز ریو یافت میشوند.
تغییری در زیر کاپوت این خودرو اتفاق نیفتاده است. موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری بنزینی با تنفس طبیعی قادر است 134 اسب بخار نیرو در دور موتور 6300 و 167 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4850 تولید کند که از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میگردد. برای مدل سدان ریو، گیربکس شش سرعته دستی نیز درنظر گرفته شده است.
{$sepehr_album_23279}
منبع: پدال